Verzenden & retourneren
VERZENDEN
Alle bestellingen van KATO Kantoorinrichting worden normaal gesproken geleverd door onze eigen leveranciers. Er zijn echter uitzonderingen (zoals bij een “spoed levering”) waarbij wij een externe transporteur inschakelen. Hier zijn echter wel extra kosten mee gemoeid.
De verzending van producten bij KATO Kantoorinrichting zijn bij bestellingen in Nederland geheel gratis. Naar het buitenland kost dit €40 per bestelling.
Wanneer je meerdere artikelen in één keer bestelt probeert KATO Kantoorinrichting alle artikelen in één keer bij je te laten bezorgen.
Hierbij wordt de levertijd van jouw hele bestelling in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
In het algemeen zullen de verzendkosten de volgende bedragen bevatten:
Bestelling Nederland:
Bestelling onder €500,- : €15,- verzendkosten
Bestelling boven €500,- : Gratis verzendkosten
*Waddeneilanden uitgesloten. Hiervoor nemen wij contact met u op.
Kan ik de producten ook bekijken, kopen en afhalen in de winkel?
Dit is alleen op afspraak mogelijk. KATO Kantoorinrichting bezit over een grote showroom op onze locatie.
Wil je een afspraak maken om onze producten te kunnen bekijken? Neem dan contact met ons op.
RETOURRECHT
KATO Kantoorinrichting geeft op alle artikelen 8 dagen retourrecht.
Bij eventuele defecten zullen wij ons uiterste best doen om de defecten te repareren.
Deze reparaties zijn gratis als u dit binnen 8 dagen aan onze klantenservice doorgeeft.
Ik heb een aankoop gedaan, hoe zit dat met mijn garantie?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging van het artikel of door terugbetaling van het aankoopbedrag.
Mocht u over een aankoop klachten hebben of ontevreden zijn, neem dan altijd contact op met een medewerker van onze klantenservice.
Mocht het voorkomen dat het product beschadigd of defect is, meldt dit z.s.m. aan KATO Kantoorinrichting.
Heeft u een defect artikel ontvangen?
Stuur dan z.s.m. een mail naar [email protected] met vermelding van het ordernummer.
U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 – 206 80 20.
Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te corrigeren.
Let op! Meld dit binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Verkeerd artikel
Mocht u onverhoopt een verkeerd artikel hebben ontvangen, meld dit z.s.m. aan KATO Kantoorinrichting.
Heeft u een verkeerd artikel ontvangen?
Stuur dan z.s.m. een mail naar [email protected] met vermelding van het ordernummer.
U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 - 206 80 20.
Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te corrigeren.
Let op! Meld dit binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Retourprocedure
Het is bij KATO Kantoorinrichting mogelijk om uw bestelling te retourneren.
Wij verzoeken u hierbij wel vriendelijk om dit tijdig aan ons bekend te maken.
U kunt dit tot 8 dagen na de bestelling aanvragen.
Wilt u een bestelling retourneren?
Stuur dan z.s.m. een mail naar [email protected] met vermelding van het ordernummer.
U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 – 206 80 20.
Nadat u het product heeft geretourneerd zullen wij, na ontvangst van het artikel, zo snel mogelijk het probleem passend oplossen.